11/03/2014

The best of this autumn

Ihanaa alkanutta marraskuuta Kuun vaihteen kunniaksi halusin esitellä teille lemppariostoksiani syksyn varrelta. Olen tehnyt paljon kivoja löytöjä niin kirpputoreilta, kuin "oikeista" kaupoistakin ja tahdoin nyt kerätä ne kaikki yhteen postaukseen vaikka osa onkin näkynyt blogissa jo aiemmin.
Tänä syksynä olen iskenyt silmäni harmaameleerattuihin vaatteisiin, etenkin tuollaiseen vaaleaan Perustrikoopaitoja tykkään käyttää töissä ja nyt niihin saa uutta ilmettä karvaliivillä. Paksu teksti-college puolestaan on ollut pelastajani kylminä aamuina, kun on tehnyt mieli pukeutua johonkin lämpöiseen ja mukavaan. Harmaita täyspitkiä treenitrikoita etsiskelin pitkään ja nyt en malta odottaa niiden koeajoa!

Tänä syksynä olen onnistunut tekemään loistavia asusteostoksia! Määrän sijasta olen panostanut laatuun ja klassikoihin Lyhyet nahkahanskat väistyvät pian auttamatta lämpimämpien hanskojen tieltä, mutta paksu huivi ja uusi lempparipipo tulevat varmasti olemaan kovassa käytössä myös talven pakkasilla.

Longchampin kätevän kokoinen laukku on ollut mulla arkikäytössä päivittäin. Olen sellainen ihminen, joka vaihtelee ns. arkilaukkua todella harvoin, joten siksi on ihanaa, että laukku on nyt mieleinen ja klassikkona lähes asuun kuin asuun sopiva. 
Jalan leikkauksen jälkeen päätin, että jatkossa yritän panostaa kenkiin, etenkin kun tuleva ammattikin edellyttää pitkiä päiviä jalkojen päällä seisten. Niimpä ostin syyslomalla elämäni kalleimmat kengät, ajattomat aitonahkaiset saappaat. Kyseiset kengät olivat rakkautta ensi silmäyksellä Ihastuin saappaiden pohjetta myötäilevään malliin ja näissä kengissä laadun kyllä huomasi heti jalkaan vetäessä. Aikoihin mulla ei ole ollut yhtä mukavia kenkiä! Saappaissa on myös vuori, joka pitää jalat lämpiminä kylmemmilläkin keleillä. Saappaat vilahtivat aiemmin jo tämän postauksen asukuvissa.

Etsinnässä on edelleen talvitakki, joten kivoista takkivalikoimista saa vinkata!
Mitä pidätte lempparilöydöistäni? Onko joku tehnyt syksyn mittaan saman tyylisiä ostoksia? 

4 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä oot tehny! Mä en ole koko syksynä shoppaillut muutakuin syystakin ja lämpimämmän huivin. Uudet talvikengät ois kivat, edellistalven takki on niin ihana, etten uutta edes halua ostaa. Oon enemmän panostanut syksyn/talven sisustukseen kuin pukeutumiseen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ No mutta jos vastaan on tullut täydellinen syystakki- ja huivi, oot mun mielestä tehnyt just aika hyviä löytöjä (: Voi löytäisimpä mä tälle talvelle niin täydellisen takin, että se menisi sitten useamman vuoden! Sisustukseenkin on kyllä hyvä ja ihana panostaa ♥

      Poista