8/18/2016

More is more - testissä volyymiripset

* Yhteistyössä Ripsibar
 Eilen mulla oli vapaapäivä, jota olin odottanut poikkeuksellisen innokkaasti. Sain nimittäin mahtavan tilaisuuden testata uutta juttua Ripsibarilla  Nimittäin mulle laitettiin elämäni ensimmäiset volyymiripsipidennykset!
Aiemminhan mulla on ollut hyvän aikaa klassiset pidennykset ripsissä, mutta oon jo tovin haaveillut volyymeista. Niimpä ei tarvinnut kahdesti miettiä tartunko tähän tilaisuuteen. Ripsibar tarjoaa asiakkailleen turvalliset, oikein tehdyt ripsipidennykset ja heillä painotetaan yksilöllisyyttä - niimpä esim. näyttävämmän näköiset volyymiripsetkin sovitetaan aina asiakkaan toiveisiin ja myös luonnollinen lopputulos on mahdollinen. Ennen ripsien laittoa jutellaan rauhassa toiveista lopputuloksen suhteen.
Tätäkin tärkeämpi juttu on kuitenkin mielestäni turvallisuus. Ripsibar eroaakin monista kauneushoitoloista siinä, että he eivät julkaise kuvia vain kauniista ripsistä, vaan myös niistä todella rumista ja väärin tehdyistä. Tämä siksi, että Ripsibarin ideologiaan kuuluu valistaa ja tiedottaa ihmisiä siitä, miten vaarallisella asialla leikitään. Henkilökunta haluaa aina aloittaa "muualta tulleiden" asiakkaiden kanssa extratarkasti, joten mikäli ripset on aiemmin tehty muualla, tulee huoltoon varata erikoispitkä aika, joka sisältää huollon lisäksi myös mahdollisen "korjauksen". Tämä siksi, että valitettavasti vastaan tulee huomattavan paljon väärin ja jopa vaarallisesti tehtyjä pidennyksiä. Kuultuani tästä mulle tuli ihanan luottavainen fiilis ja tiesin, että Ripsibarilla ajatellaan oikeasti asiakkaan ripsien ja silmien terveyttä, eikä vain rahaa. Niimpä suunniteltuamme mun tulevat ripset kävin päiväunille Annin käsittelyyn.
Klassisten- ja volyymiripsien erona on, että volyymitekniikassa yhteen omaan ripseen voidaan kiinnittää kaksi tai useampia kuituja, kuin taas klassisissa kuituja tulee vain yksi. Volyymiripsikuidut ovat paksuudeltaan n. yhden kymmenesosan klassisista, joten ne ovat myös kevyempiä ja täten oma ripsi jaksaa kantaa useamman kuidun. Liimattavien ripsien määrällä säädellään lopputulosta, sekä voidaan myös ottaa huomioon ripsien laatu, hennompiin ripsiin kiinnitetään kuituja vähemmän.
Mulla on tällä hetkellä "hybridipidennykset" sillä joukossa on vielä muutamia klassisia ripsikuituja edelliseltä huoltokerralta. Ensi huollossa kuitenkin luultavasti kaikki tulevat jo olemaan volyymiripsiä. Mun tuskin tarvitsee edes sanoa mitä mieltä olen näistä uusista ripsistä? Voin paljastaa, että olen yllättänyt itseni peilailemasta uutta lookkia vähän turhankin usein hahah! Lisäksi Ripsibarin henkilökunnan ammattimainen ote, ystävällisyys ja huolehtivaisuus jättivät ihanan fiiliksen, joten ei ole epäilystäkään siitä, aionko palata kyseiseen hoitolaan huoltoon
Volyymiripsien hoitaminen ei eroa klassisista mitenkään, joten pidennysten oma Chrissanthie-puhdistusvaahto, josta kerroin täällä,  pysyy menossa mukana. Sain kuitenkin kuulla, että volyymiripsille kyseinen tuote on vielä erityisen mahtava, sillä se avaa volyymiripsiviuhkoja ja saa ne näin pysymään näyttävämpinä huoltojen välillä. Ajattelin kirjoitella myöhemmin fiiliksiä volyymiripsistä, kun olen nämä päässä painellut menemään hieman pidempään. Miltä kuulostaa?

Entä miltä mun uudet ripset teidän silmään näyttää?

6 kommenttia:

  1. Onpa ihanat ripset! ♥ Itsekin vaihdoin viime huollossa ripseni volyymeihin, ja olen kyllä tykännyt paljon :) Itselleni on myös todella tärkeää, että ripset tehdään oikein ja tekijä vaikuttaa muutenkin luotettavalta ja ammattitaitoiselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin oon sun tavoin aivan ihastunut näihin volyymeihin ❤️ Jep, jotenkin tämä ripsiasia on sellanen, jossa ei halua säästää ja valita halvinta..

      Poista
  2. tosi kauniit ripset! :) itsekin vannon volyymiripsien nimeen, on ne vain niin upeat ja helpot. tosi ihanaa kuulla kuinka ripsibarilla otetaan asiakas huomioon ja suunnitellaan ripset hyviä periaatteita noudattaen :) iso peukku sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset Ripsibarin suunnalle, nämä on keränneet paljon kehuja :) Volyymit on kyllä ihanat, niin näyttävät että muuten meikki saa olla hillitty!

      Poista
  3. Superupeat! Mulla on kans volyymit, ja kun nää sain niin ei oo enää paluuta omiin ripsiin kuin vain väliaikaisesti, tää on niin helppoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että nää näyttää teistäkin yhtä hyvälle :) ja jep, luulen vähän että koukkuun on jääty täälläkin!

      Poista