3/30/2017

Simple spring outfit



Takki - Zara / Housut - Free Quent / Paita - Cubus / Kengät - Nike / Lippis - New Era / Laukku - Michael Kors

Aurinkoista torstaita! Tasan viikko sitten olin tähän aikaan jo autossa matkalla kasvattajan luo - ihan hullua, että on kulunut jo viikko pennun saapumisesta. Toisaalta on jo mukava huomata, kuinka pikkuhiljaa päiviin on tullut rutiinia. Nyt on toki ollut helppoa, kun olen itse ollut lomalla. Saas nähdä miten käy, kun aloitan lauantaina työt. Tässä eilisen asua, josta on spotattavissa varma kevään merkki, eli valkoiset tennarit ❤ Hauska, että mä miellän nuo Airmaxit edelleen "uusiksi" vaikka noiden hankinnasta tuleekin 2 vuotta hahah. Nuo on kyllä yhdet mun kaikkien aikojen lempparikengistä! Muutenkin vaaleat housut ja nahkatakki asussa tuovat keväistä vibaa, lippiksestä puhumattakaan. 
Yksi hyvä seikka (monien muiden joukossa) yrittäjyyteen liittyen on se, että saan jälleen pukeutua arkisinkin juuri kuten haluan, kun mitään määrättyä työasua ei ole, toisin kuin edellisessä työpaikassani. Kyseessä on pieni juttu, joka kuitenkin vaikuttaa omaan fiilikseen todella paljon, sillä ainakin itse tunnen oloni paremmaksi ja joskus jopa pirteämmäksi, kun saan valita just haluamani vaatteet päälle!

Miltä tälläinen simppeli arkiasu teistä näyttää?

2 kommenttia:

  1. Tykkään kovasti asusta! Ihanan simppeli, muttei kuitenkaan tylsä. Itse en kyllä nahkatakilla vielä tarkene, oon niin vilukissa :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tälläinen simppelimeno iskee :) Mäkin oon aika supervilunen tyyppi, mutta onneks tossa nahkatakissa on karvavuori! Se tulee välillä kylminä iltoina tarpeeseen ihan kesälläkin!

      Poista