5/14/2017

Louis Vuitton Pochette Accessoires NM

Aurinkoista sunnuntaita ja äitienpäivää! Täällä äitienpäivä sujui kivoissa tunnelmissa, koirien kanssa lenkkeillen ja yhdessä ruokaa valmistaen. Ajattelin myös tulla esittelemään teille mun uusimman laukkuhankinnan, joka tupsahti postista torstaina ♥ Hankittuani viime kesänä Louis Vuittonin Alman, tiesin, että seuraavaksi haluan vielä jonkun pienen laukun heiltä ja sitten tuntuu, että kokoelma on ainakin hetkeksi valmis!
Viime viikonloppuna mun suosikki merkkikirppiksellä Facebookissa oli huutokauppa, josta bongasin tämän pikkuisen kaunokaisen ja sainkin huudettua sen itselleni ♥ Kyseessä on siis Louis Vuittoin Pochette Accessoires Monogram-kuosissa. Tämä oli itseasiassa Vuittonin laukuista juuri se, mitä oli kolmanneksi Alman ja Neverfullin lisäksi juuri miettinytkin.
 Pochette Accessoires on juuri sopivan kokoinen - sisälle mahtuu mainiosti mun lompakko, kännykkä ja avaimet samaan aikaan ja mikäli kortit vaihtaa pienempään korttikoteloon, mahtuu sisälle myös hyvin esim. huulipuna yms. Eli kyseessä on aika tilava pikkulaukku. Tämä mun oma on jo hieman vanhempi, vuodelta 2004 ja ikä laukussa näkyykin. Mua se ei kuitenkaan haittaa, sillä toivoinkin hieman kuluneempaa yksilöä, jota uskaltaa käyttää hieman huolettomammin ja hinta oli hyvin suhteutettu laukun kuntoon.
Monogram on noussut LV:n kuoseista mun suosikiksi, vaikka Neverfulliani rakastankin vaaleassa Azur-kuosissa. Jotenkin tämä Vuittonin logokuosi ei mun mielestä ole yhtään liian "tyrkky" vaikka tiedän että moni muu niin ajatteleekin, vaan päin vaistoin kaikista kuoseista klassisin.

Mitä te pidätte mun uusimmasta laukkuhankinnasta?

6 kommenttia:

  1. Ihana :) Paljon maksoit?

    Hhedes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä aivan ihana ❤ Ja uskomatonta mutta totta, sain tämän 90 eurolla ja mukana on kaikki, dust bag, kuitti ja tuo ihana Vuittonin paperipussi!

      Poista
  2. Vau ihana😍 itekkin kuulun tohon kirppisryhmään mutta miks mulla menee aina kaikki huutikset ihan ohi... :D

    Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kyllä löytö ❤ Tiedätkö, mullakin on mennyt monta huutista sivusuun! Mutta nyt huomasin sen olevan käynnissä paria tuntia ennen loppua :D tällä kertaa se riitti!

      Poista